| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 20 日 星期六  |
| 江門一天遊. |
分類: 未分類 |
琴日搭6:30船去江門,
同老婆一齊送我呀哥番去江門.
搭6:30船 7點幾先上船.
遅左成個半中先上到船. on9
9:05就去到江門拉.
去到就同我啲表妹表姐去銀都夜總會唱k.
唱到點幾就走拉,
訓到2點幾就俾起左身.
睇左一陣電視就去整醒老婆.
根住5:30就去搭船.
根住舅夫話車我地番去拱北.
坐左成粒中先番到拱北.
7點幾就番到屋企.
買左啲野食番去老婆屋企同距媽咪一齊食.
|
|
|
sA1_In 於 2010-03-05 06:27 AM 發表:
★.0_0v!
|
網主回覆
oh... Posted at 2010-03-05 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我1直都得閒嫁wor' 係你唔得閒姐; Cmmmm =]'
|
網主回覆
- -'我都嫁 Posted at 2010-03-05 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咩? Posted at 2010-03-05 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
甘好玩嫁!!' 我都想去玩牙!' 嗚嗚' Cmmm =]'
|
網主回覆
得閒先啦.. Posted at 2010-02-22 03:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MCkg 於 2010-02-21 07:21 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-21 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Fat1an 於 2010-02-21 07:09 PM 發表:
cm
|
網主回覆
OH.. Posted at 2010-02-21 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
OH/ Posted at 2010-02-21 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
OH.... Posted at 2010-02-21 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|