2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


..再努力過!* 分類: {RAIN DAY}::

kee* >v< 尋日下就終於病左laa* 之前已經成日好鬼頭痛ga la'

2+ 冇事laaa'kee' 好彩jee' 尋日下就' 早走左''=w-' 條街得我1個

係學生 * shirt 搞到我好似d壞學生咁' 之前同ma*2去see e生'

又泥到''    有d人最怕ge 1關..就係[打針]'' laa' wakaka   ha

正呢'  不過真係5痛gaa' hoo* >v< 之後返到home sleep* '' 上icq

知道kenny 佢5係好開心'  {5好5開心laa' 開心d  ''>3<}-*...點知

see heng日記'' 知道阿jhon 罵人''好彩走左咋'如果5係..又喊ga la'

我feel ! kee>v<         到今日.. 冇咩野gee' 好怕阿jhon又泥je!'*

好彩冇arr'  hoo' lucky! 一w-'       聽日大測化學laa'' 5覺5覺咁''2+

距離考試只有20日咋'' 好驚ar>﹏<

死laa"*  我1定5可2 輸gaa' 我要win'' i am winner! oh yeah!>v<

haha''大明'' 我係win梗的,,hoo' 記住laa''     >33333< haha

只要我升到班.. 我feel世界就會變到好好好美好gala' 仲有..我d fd

咁支持mee' 5可2令佢地失望的! love they!>v<**     lovelovelove.....

月heng 你都係ar!!  支持你a=3'= hah  我地1齊升班laa' ok!?

i love ma all fd's






訪客留言 (返回 ing228 的日誌)


T|-|o/v|aS 於 2006-05-18 10:37 PM 發表:
o.... 小影你病ar 一定係我野比你架啦~ 因為我星期一發燒 星期三感冒 我成幾年冇病過一病 病兩喎~><~ e+冇哂事lo 我知小影都好似我咁冇哂事架lo可 我都希望你win ar 吾好輸比我 kekeek>v<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

M>V< 我冇事laaaa"*>333<
 哎呀'' 你仲咩病2次gaa'>3'< 戈陣你1定好辛苦ga la*
心痛死'''''>< 我1定5可2輸比你ga* yayaya
Posted at 2006-05-19 06:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KAGO 於 2006-05-18 08:11 PM 發表:
      影影"""冇事ma""
   吾可以病親ga...就exam la..
    要好好養好身體ar...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.. 我2+冇事laa' hoo'* >v<     ....
 我知ga laa' 我2+ 冇事laa  kee'
 好多謝你arr' 咁關心我ar!
Posted at 2006-05-19 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ing228
暱稱: .. (◆!NG)?*
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好好好開心laa" >...
miss你的*>3<
so開心的1天
SO累的*
悶悶悶*
文章分類
全部 (58)
[blue day]-* (32)
{RAIN DAY}:: (19)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
CHU LONG*
FONG'C傅*
HONG'
IN*2
KAGO'>V<*
KENNY[MY LOVER]*
mcc"'
NGA*2..-33="
SAM*
月HENG''-W-
牙4
牙叉*>w<
我的xanga*
恩*2.>v<