2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


星k 6*' 分類: {RAIN DAY}::

今日又再做個會話考試ar! >v< ''  物理小測'' 5係好識'  往尋日樹熊過泥同我溫

tim* 唉**  真係........=..= 無奈我係蠢到咁'' 我都冇計'--- ar..算naa'尋日放

左學就去左台山m記' 等樹熊. 之後...我同heng好耐先知道有個咸濕佬係咁影我

地相* pk'  未死過ar!?=口=' and then.. 佢知道我地知同埋啤住佢 冇耐佢閃左

laa' =口-' 下次死都5去戈到a' >333< ' 衰的! 哼...之後過左1陣樹熊泥左luu"好

野'' 點知..我see自己本書戈陣,,先知自己..好多5識'>< 好彩溫下都ok  laa" ...

我feel自己真係好蠢...kakaka .. 7點5到la' 樹熊走左luu' 之後我同heng都走la

去搭車..返到去又8點幾laa'=口=' 之後食左飯又泥過'' 點解成日都溫習ga'oh help

點知meng打比me.. 同me講si 5肯溫習 因為阿mak' * 又5知咩事laa'

今日返到home' see到阿mak 好5開心同好呆''我都知咩事la' 算na' 呢d野就係咁

你中2 ge 5中2 你' 你5中2 ge對你鬼咁好'' but你又5中2佢! 以前我都試過''明的

hope 阿mak 5好再5開心..1早都知係咁ga la' 估5到si咁快講jeeee*='=唉***

晏d同大明去漁人碼頭arr'  5知會點呢!?=w= hahaha






訪客留言 (返回 ing228 的日誌)


joker 於 2006-05-28 02:38 PM 發表:
噢,影影你俾人影相咁慘a?>?
一定係你地太令女了,哈....

我呢,都要溫書了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kee'梗係5係laa' 我令鬼咩"><
係laa' ++油a mc'' 溫習係好的!
支持你ar>v<
Posted at 2006-05-28 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MONCHHIHENG 於 2006-05-27 07:35 PM 發表:
MIMI同牙MARK佢地搞咩牙?!?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唉** 冇la*2 si 同mak 講'''我好想放手!!'
but 阿mak冇做錯野worr' 唉*
Posted at 2006-05-27 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ing228
暱稱: .. (◆!NG)?*
性別: 女
國家: 澳門
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好好好開心laa" >...
miss你的*>3<
so開心的1天
SO累的*
悶悶悶*
文章分類
全部 (58)
[blue day]-* (32)
{RAIN DAY}:: (19)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
CHU LONG*
FONG'C傅*
HONG'
IN*2
KAGO'>V<*
KENNY[MY LOVER]*
mcc"'
NGA*2..-33="
SAM*
月HENG''-W-
牙4
牙叉*>w<
我的xanga*
恩*2.>v<