2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


好想你!>3< 分類: {RAIN DAY}::

6月7日'''

唉** 前晚溫到2點arr' T^T嗚嗚...KENNY我好辛苦AR... 唉** HELP!.. 地理真係好多野背..之後到考化學LAA...化學..我FEEL OK LA' 應該5會有D咩差錯掛!HEEE *  之後做哂份卷..我就訓下LAAA.. 點知真係訓左..E><'' 仲比格離戈個野SEE住我係咁訓..真係..樣衰......我又5識佢WOR.....=口=' 算NAAA'' ..豪比佢....>W<' 之後到考地理LAA.. 發現..溫左好多5等洗GE..=口=''往我背左咁耐A....哼.蝦人的''過份...之後又訓過.. AND THEN 返到HOME...食左野...我又訓過.之後就溫語文...溫溫下就FEEL愈多野溫.. 之後溫到12點幾LAAA.. SEE住張相..就訓左LAAA...

6月8日...

點知...阿MA叫左我好耐......我先起到身.. 嘩** 真係好好好好眼訓AR... 隻眼好累ARR! ..嗚嗚..之後考LAAA' 好快又做完.又訓LAA.. 點知冇LA*2.... [[[[啪!!!!]]]] 1聲..我成個彈起以為咩事..點知原來係ME.. 隻手掃哂D筆係地下....=口='' 懶訓到牙..><' 仲比阿哥個FD SEE住.........''''''       無奈C' ='=     算NAAA..     根本搞到ME 訓5到A'... 之後醒起聽日NGA*2生日AR!!>U<....大獲..都5知點好'' 唯有..考完試戈日補返比佢LAA>V<'  唉** 邊有時間去SEE...之後買AR... 聽日考物理AA'' 我最驚戈科AR...死得LAAA' 1定......唉**      死LA'' 5識A' K實有諗過叫樹熊教ME GAA' 不過....佢要返學..算LAAA' >W< 之後阿IN上左ME HOME..嘩...好耐冇SEE個傻PO LAA'...    >V< KEE.. 1樣係咁傻 KAKAKA*  之後NNNN多野傾..KA 5記得左溫物理咁制AR.HA''之後佢返HOME LAA'.. 佢泥比返戈本記事薄比ME... AR..N耐冇寫LORR...HOO>V<'  算NAA' '''

HOPE..物理5補考LAA'  WAKAKA>U<''

KENNY......唉** 好MIZ你A.. 呢幾日考試A..搞到冇咩TIME 上網ARR..  你有冇MIZ我GAA?=33='' KEEEE**呢幾日成日都SEE住張相......HAHA* 傻哂咁!!!....       >V<''      OH...我又要溫習LAAA'... >V<**  快D支持我LAA'  HAHA>V<'' MIZ YOU!..仲有A...    訓多D LAA**     T^T(不過我冇得訓AR)'' 陰公的''.><.. KEEEE          >3333<.......*






訪客留言 (返回 ing228 的日誌)


kenny.. 於 2006-06-09 09:23 PM 發表:
啊...見過我..點解o既...??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hee.. 你真係好傻a''>v<' 好中2你arr haha
咁有相ga ma'' 佢see到張相a maa* 傻佬!
haha>w<***      =3333=
Posted at 2006-06-10 12:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IN子 於 2006-06-09 08:24 AM 發表:
== "你個影影啊 !!=口=" 羊叫見到我一樣都係咁傻啊!!哈哈.. 你物理pass 左 .. . 我就石曬你 ... >333333< " 咁大份獎份 !!! >v< " 咁你要...老力d啦... kakakk .. kenny ... 琴日我見過你啦... 呵呵 >v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....kee.. 咁你係1樣咁傻a ma=3='' in*2仲5認....好的..你話ga'
錫哂me gaa" haha 不過你平時都錫哂me ga laa* 5係咩'!? ha
我會好好好努力的....相信我laa">v< miz....in*2
haha..kenny係5係好好呢?1定要話係a=3=.. keee.
Posted at 2006-06-10 12:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenny.. 於 2006-06-09 12:06 AM 發表:
我都唔捨得你..但你考試...我都唔想阻住你溫書啊..但我會背後撐住你o既..放心...我o既承諾仲生效..你要+油啊知道嗎
miss u love u     
                  kenny!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...>3333< 好laa' 溫好d..咁你就錫me多d laa" hoo>v<'
kee>v<' 有你支持我'' 我10 fun開心arr* ..好感動a嗚嗚..
kaka'' 我好好好miz 你arr. 仲有arr.. love you..kenny >33<
Posted at 2006-06-10 12:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ing228
暱稱: .. (◆!NG)?*
性別: 女
國家: 澳門
« August 2021 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
好好好開心laa" >...
miss你的*>3<
so開心的1天
SO累的*
悶悶悶*
文章分類
全部 (58)
[blue day]-* (32)
{RAIN DAY}:: (19)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
CHU LONG*
FONG'C傅*
HONG'
IN*2
KAGO'>V<*
KENNY[MY LOVER]*
mcc"'
NGA*2..-33="
SAM*
月HENG''-W-
牙4
牙叉*>w<
我的xanga*
恩*2.>v<