2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


2日ge日記a* 分類: [blue day]-*

heee*  我2+係叉home..   kaka  又係為左打日記lorr>v<'-*

冇計laa'  上住先laaa"        開心的!!*

7月19日''

尋日阿nga*2& sam 出去做戈個地理.. 有得加分a ma">< 之後要我地

行哂macau 25個地方wor''     行到死死下咁!!!  >x<  din 的''  不過返到

去成9點aaa   =3=..         不過識左個野a'' hk人... 同kenny 1樣住係沙田'

廣源村''=3=..好q   arrr"'    5知點解''  >v<'       可惜戈個人5係kenny la"

=x= 係就好laaa  hahahaha**            傻哂tim 2+++!!        

7月20日*

同阿叉出街...   超hot  ar!!  就死laaa**       5知kenny係5係又係咁hot呢'

之後就去左佢home online laaa"    就係咁又1日aaa*    悶的''

好miss kenny  哦!!!  5知佢點呢'''=u=

 






訪客留言 (返回 ing228 的日誌)


7月19號的Kenny同鄉的朋友 於 2006-07-22 02:02 PM 發表:
我們回到香港後,回味你們三個訪問時的相片很開心,由其是在我相機拍的三人相片是笑得非常之甜...再抽樣看看你的日記真是感人,真不知我們五人將來有否機會再見面呢,其實那天都不是見了一次,而是遊覽時預見了幾次了,我們心裡都有著疑問,那麼巧合嗎,我想應該是朋友的緣份吧,希望大家五人有機會聯繫吧!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

KEEE** 我FEEL係會有機會再見GEE" 我地可2係MCACU 識到..
就係緣份LAA'5係咩!?HAHA* >V< 你D形容詞又幾好WOR''HAHA*
我日記好感人咩 ??@@ HAAH* 我知AR'(5係見過1次AR) 我FEEL係
2次LORR*         HAHA   好LAA' 你得閒就上下我日記OR.好彩GE你
SEE到我ON ICQ LAA'     KEE>V<' 好的' 識到你好開心哦'!>U<
Posted at 2006-07-22 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MONCHHIHENG 於 2006-07-21 07:51 PM 發表:
OH`YES` [發表完畢*]KE
I AM CRAZY CECI-HENG"-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

的確...月HENG都係1個傻PO牙.
WAKAKA**     你5好5認ARR=3=
明明就係AR!>V<'       我知你係CRAZY的
因為我係KMI...WAKAKA**  
Posted at 2006-07-22 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ing228
暱稱: .. (◆!NG)?*
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好好好開心laa" >...
miss你的*>3<
so開心的1天
SO累的*
悶悶悶*
文章分類
全部 (58)
[blue day]-* (32)
{RAIN DAY}:: (19)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
CHU LONG*
FONG'C傅*
HONG'
IN*2
KAGO'>V<*
KENNY[MY LOVER]*
mcc"'
NGA*2..-33="
SAM*
月HENG''-W-
牙4
牙叉*>w<
我的xanga*
恩*2.>v<