2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


上返網LAAA" 分類: [blue day]-*

我終於上返網LAA''* BUT..我知道左D野'' BUT 我5 SURE*

係呢個暑假... 我過得5係咁好!--**       有D野...1直都諗5通*....       夠竟佢有冇MISS我!?

我真係好MISS 佢''.. 好MISS 超MISS.. 日日夜夜都MISS 佢*'.. 我5知點解今次..我會咁''..

戈種FEEL... 我第1次咁GA'' 我控制5到'' 好多野..我都控制5到LAAA''

有時好開心..有時又5開心''真係好怕有1日我會冇左佢'' 佢好耐冇打比我LAAA'

又上5到網......       5通咁就完LA MA??

佢日記到:::

冇搵過佢咁耐...心仍然沒淡...仍然是掛念她...為什麼這麼愛她,....不知道= =""

                                                    人擁有不到一世的東西....

                                                                  就會說...不會在乎天長地久

                                                                                     只在灰乎曾經擁有.....

                                                                                                     但我........還是...執著...

...我真係好想知....佢所講GE她....係5係我!?

IF5係GEE''    又會係邊個..........點解我會咁冇信心....

我可2講.....我對KENNY 1直都冇變.........我好中2佢! 

無論點..我KMI死都5會放棄呢1個LKC!

                                                                                                      






訪客留言 (返回 ing228 的日誌)


MONCHHIHENG 於 2006-08-31 09:33 PM 發表:
無論點" C.H都係支持影影你GA"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好LAA'...有你地撐我...我1定5會再咁DOWN'
我會好積極的..5會比你地失望!
相信我AR!!'
MY ALL FRIENDS....
Posted at 2006-08-31 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



叉 -3-" 於 2006-08-31 07:56 PM 發表:
k實我都唔知可以講d咩..
不過 你唯1可以做ge就係,,
信任佢..ok? miz..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我5知可2點....我只係想知戈個她係5係我!?
 
Posted at 2006-08-31 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ing228
暱稱: .. (◆!NG)?*
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好好好開心laa" >...
miss你的*>3<
so開心的1天
SO累的*
悶悶悶*
文章分類
全部 (58)
[blue day]-* (32)
{RAIN DAY}:: (19)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
CHU LONG*
FONG'C傅*
HONG'
IN*2
KAGO'>V<*
KENNY[MY LOVER]*
mcc"'
NGA*2..-33="
SAM*
月HENG''-W-
牙4
牙叉*>w<
我的xanga*
恩*2.>v<