2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


lkc* 分類: {RAIN DAY}::

你將這愛情拋棄了,還會懂得別人的感愛嗎

                                                        一起只是尋自己的快樂,後果會另他人傷感

                                                                                這種感覺你不會感受得到

                                                                                                  但疼愛你的人......

kenny.. 戈個你係指邊個...?

IF你5中2我的...你可5可2同我講1聲'!






訪客留言 (返回 ing228 的日誌)


kenny.. 於 2006-09-01 11:44 AM 發表:
你終於上返黎勒..等得你好苦呢...我最近又想轉左工= =""""""好多野要就返o的時間= =""今日...都係要返工..但我成日沒訓過...諗緊我...應該點...如果轉新工,,,又要再返返轉頭做起...發覺...好似之前返果份工都係白費....咁辛苦為了咩 =="唉...加上...沒時間跟你聯絡勒..好似生疏晒= =""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..我以為你5記得我laa' so搞到我好5開心!''* 不過..2+點
都5會再5開心lu"仲咩5訓下arr* =3=..  咁樣你會好辛苦
gaa'.我會好心痛ga* 你知ma?!ar....至於你轉工呢'' k實
我feel你自己中2 lor" 如果你feel 好白費ge".
feel呢份工...仲有feel得做ge' 我feel你應該5好轉lorr"
但係呢' if你feel好辛苦ar. 好5開心ar. 5想再咁ge" .. 咁你
就轉la"點都好... 只要你開心就係最好ga la" 我5想see到
1個好辛苦+5開心gekenny 哦'' 點都好la' 我kmi係1定會
非常非常支持你的'''記住ar...我要你開心arrr**  我會企係
你戈邊gaa!至於你feel 我同你生疏晒* k實我feel... 如果
你仲係之前ge kenny的..我feel 1d都冇生疏到....因為..
無論點樣ge你.. 你都係我中2戈個kenny!
Posted at 2006-09-01 12:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ing228
暱稱: .. (◆!NG)?*
性別: 女
國家: 澳門
« January 2022 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
好好好開心laa" >...
miss你的*>3<
so開心的1天
SO累的*
悶悶悶*
文章分類
全部 (58)
[blue day]-* (32)
{RAIN DAY}:: (19)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
CHU LONG*
FONG'C傅*
HONG'
IN*2
KAGO'>V<*
KENNY[MY LOVER]*
mcc"'
NGA*2..-33="
SAM*
月HENG''-W-
牙4
牙叉*>w<
我的xanga*
恩*2.>v<