網主回覆
..我以為你5記得我laa' so搞到我好5開心!''* 不過..2+點
都5會再5開心lu"仲咩5訓下arr* =3=.. 咁樣你會好辛苦
gaa'.我會好心痛ga* 你知ma?!ar....至於你轉工呢'' k實
我feel你自己中2 lor" 如果你feel 好白費ge".
feel呢份工...仲有feel得做ge' 我feel你應該5好轉lorr"
但係呢' if你feel好辛苦ar. 好5開心ar. 5想再咁ge" .. 咁你
就轉la"點都好... 只要你開心就係最好ga la" 我5想see到
1個好辛苦+5開心gekenny 哦'' 點都好la' 我kmi係1定會
非常非常支持你的'''記住ar...我要你開心arrr** 我會企係
你戈邊gaa!至於你feel 我同你生疏晒* k實我feel... 如果
你仲係之前ge kenny的..我feel 1d都冇生疏到....因為..
無論點樣ge你.. 你都係我中2戈個kenny! Posted at 2006-09-01 12:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|