2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


第1日返學*=u= 分類: {RAIN DAY}::

今日第1日返學*.. feel so悶的!' 鬼咩左sir調左我位..唉**

5識戈d人唷!!' 仲有戈個馬仔laaa' 超級煩的人. hate!=3='

5理佢laaa' 今日係第1次上數學堂聽得明阿sir講咩ge1日*

hoo>u< 梗係laa' 尋晚有預習a maaa*  原來3先3後都的

有用gaa* see我就知la' wakaka.. 原來我係得gaa!

好aa' +++油ar' kmi.. 我要拎到中等的成績' hee*

hope得laa'  不過都要有信心的!

今日月heng又泥搵我laa' 仲有sam''牙.. see到月heng so

興奮的...佢今日5係咁開心arr' hope佢5好再咁laaaa"

下就冇野do 就去左整下xanga戈個日記laaa'.. but 1般la"

仲未可2整到好令令'' 點知..我see到好耐之前kenny留左d

野比我'' ar.. 我都幾係鈍戈種..2+先知'' 人家5月打的laa"

=口= 唉** 睇泥我冇得救luu' =//= 算naa* 慣了

今日上班務戈陣終於可2分心諗other野laa' 1諗就諗起kenny

laa' 5知佢係5係訓緊....but又5知答案bor=口= haaaa*

好miss 他呢'' >33333< 啜...........!






訪客留言 (返回 ing228 的日誌)


kago 於 2006-09-04 12:35 AM 發表:
    我le排都係咁'
  日日都係返工放工咁’
   依家諗住搵過第二份工'
 搵一份可以一邊返工一邊讀書ge'
   咁lo' 但係都未決定好'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..咁你係邊到返工arr?
.. 返咩工a..?/ 累maaa?*
係wor. 你2+同io點arrr?
 
Posted at 2006-09-04 03:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenny.. 於 2006-09-03 10:46 AM 發表:
:p..係啊...都好耐啊...5月o既事囉...你都有成3個月4個月冇上過icq...嘿...poor shit
新學期開始...再比心機啊...o的野又難o的...又多o的喎....所以你要更加努力o的啊..知道嗎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA'' 我原來有咁冇上網LAA'=33=.. 
*我都5覺的..!好LAA'有你呢句...我1定
會再比心機的...點都好LAA'我1定又捱
過F5的....* 我1定會聽你話的!*
 
Posted at 2006-09-03 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kago 於 2006-09-02 08:50 PM 發表:
  影影' 好耐冇黎留言比你la'
 hahha' 一黎就第一' 好開心
放心la' 我相信佢指戈個你會係影影lo
 點都好la' 要開開心心咁過每一日'
   要比心機讀書ar' >3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係第1個feel她係指我ga 人arr"
thx 你ar' 你咁支持我'! 放心laaa"
我高2 今年5會衰gaa'
咁kago你呢排點ar?
Posted at 2006-09-02 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ing228
暱稱: .. (◆!NG)?*
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好好好開心laa" >...
miss你的*>3<
so開心的1天
SO累的*
悶悶悶*
文章分類
全部 (58)
[blue day]-* (32)
{RAIN DAY}:: (19)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
CHU LONG*
FONG'C傅*
HONG'
IN*2
KAGO'>V<*
KENNY[MY LOVER]*
mcc"'
NGA*2..-33="
SAM*
月HENG''-W-
牙4
牙叉*>w<
我的xanga*
恩*2.>v<