我琴日冇寫喎,hoho^^ 咁我今日會寫埋琴日D野, 琴日琳琳上黎我屋企玩, Noon就食KFC 本來諗住食$99,個個餐嫁 不過佢唔送喎.唉 咁唯有散叫囉
===================================================== 咁今日冇咩特別我唔寫啦~! hahahahahahahahahahahahaha~
今日終於可以瞓耐小小啦~! 我今日瞓到10:30,真係舒服..... 不過就黎8月啦,暑假真係好悶囉........><" 唉 我想返學呀..><
琴日朝早8點幾起身,夜晚11點到瞓..... 今日9:30起身,勁眼瞓....又比人閙......要補習呀11點....唉 星期六又要補習啦11點都係~T^T
我今次係第一次寫qooza嫁~! 不過...唔係好識用呀~^^