| «‹ August 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 30 日 星期一  |
| 2010-08-30 |
分類: 未分類 |
今日早上去練波
真系好不濟=[
之後草草解決午餐
就去莊屋企玩
佢地系到睇丫甘正傳==
又要睇多次=[
之後我睇到無聊系到玩止漢制
其實系因為個ON9莊系到狂整我我先玩嫁
我正面噴莊JJ
佢當場涼快到丫左一下
之後條副就有D白色既野~_~
之後我突襲聰
噴左佢一陣
比佢反殺=[
搞到我成身都系哥種味==
當我地落到樓下
有條友留左D錢系上面
搞到我地上返去拎番
之後聰突然禁人地門鐘
我地狂跑=]
返到屋企
發覺我下就食得好小野....
而家就黎餓死=[
而家正系食生命麵包維持生命=[
|
|