今日10點3就比個名叫安wa的人打黎嘈醒左喇>^<好唔開心-0-發晒脾氣呀我/.\琴晚成2點半先訓
之後我整左好多好多既野@0@”唔講係秘密^0^
11點幾左右開左電腦,繼續做我的專題-v-專題我琴晚同你大戰整整2粒鐘.\/.
好彩頭個1粒鐘有你陪我咋”秋wa”之後做到12點幾做完∼開星夢玩^0^
玩左3點off溫書-v-”我off左星夢但未溫--””3點半先開始溫
4點果時好眼訓>^<”訓左-0-””4點5居然比個賤人打黎嘈醒左我.\/.
如果係你就好喇><秋wa...我會好開心>v<但唔係你v^v
之後又玩星夢....升新人--v
10點幾左右發現多秋wa一樣野-v-唔講比你知>v<等你心思思
|