唉...今朝六點半起左身...沖涼,沖完涼吹頭...搞好個髮型之後,食早餐...食完早餐去修練我無敵GE武功「無敵武功」!
中左無敵武功GE人會係一百年之內死亡,係米好勁先A_A仲要100%死A__A
點知...唉...當就7點果陣...無敵武功就修練到第一層果陣...我無啦啦諗起我本咸書...唉....就係咁..我走火入魔...
之後我就用我粒仙丹,簡單D姐係牛丸,放下我個口里面再修練...當我醒番果陣以經係十一點...但果陣以經成功修練到第十層啦
跟陣我開電腦,搵獨狐求敗同我隻秋....我用大力金剛棒力敵獨狐求敗招獨狐九劍...可惜,獨狐求敗招獨狐九劍太西利,我大力金剛棒都唔係佢GE對手...最後我只好用最強GE武功「無敵武功」
我隨手一點,之後塔火箭飛左去太陽深層修練,我支火箭一秒飛10000000000000000000000000000000000000英里,SO幾秒就去到,當然我依家都係太陽深層修練緊....
不過我要等一百年之後先番得去,因為佢中左我GE無敵武功。不過,我聽日係去「無敵燕京」呢個星球到讀書.....讀夠一百年之後再番地球搵獨狐求敗
我屌你老母...次撚次都係咁撚樣...唔撚想做fd咪講囉...On撚尻
「哪怕是你最好的朋友,都不會真心對你」 |