w0w
金日考完個令試
去留堂-_-
miss佐庭庭個生日蛋糕-口-'
留完堂
搵埋佢地
20幾個人坐巴士去德鍰
成架巴士
上層半邊我地既-v-
勁囂張
到佐之後系到跳咀香園-0-
10幾個一齊跳
笑死ing.v.
之後就去挽兵捉柒
堅系頂引
跑到我爽死!_!
之後又幾丁友挽'埋舟'
gd game
有d人走佐之後
杯b同黃峰系出面叫德鍰d女0_+
頂..
搞到d女望佐勁耐
好似成世未見過仔咁-0-
笑佐n咁耐^_^
散佐去食飯
得番4件
去打毛毛波
gd game是也
打完hea佐冇耐就散佐lu
金日好開心丫^v^
好耐冇挽到咁lu
新的壹年新的開始
祝大家新年快樂
金個聖誕假
通佐好多晚頂
搞到成日訓唔夠
第一年聖誕挽到咁膠0.0
---------------------------------------
就黎要番學lu
功課又未做完
番學又要考試
不過算拉
唔記得晒d野-v-
哇卡卡
-----------------------------------------
新壹年既目標
開開心心過日子-3-
金日
放學番佐去之後
就出去唱k
8點入房到拉
爽棍
食自助餐
食到爽爽
之後老牛黎佐-口-;;
冇耐有條友入黎話要加多个人錢
仆街- -;;
個個冇錢=我出
fucking
---------------------------------------------
唱完之後四圍hea
之後細粒去地話去佢個fd屋企-0-
咁就跟埋去
咁就通頂
到依家先番到屋企~_~
攰死我拉
訓教教先x_x