| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
黑仔成咁-3-" what the f**k..  |
分類: 未分類 |
今日朝早..
訓得勁好..
如果冇人打電話俾我..
我都唔知醒..
番到學校..
個散學禮勁q悶..
一個鐘頭都唔夠就完左..
終於到我係班房派糖啦..
每人都有40蚊.
淨低個d拎左去買野俾佢地..
派成績表啦..
預左走出e班..
真係俾我估中..
走出了e班..
可惜既係..
呀唔係..係黑仔..
同件肥野一班..
今次真係plk啦...
放左學之後同呀妹去m記..
悶到係度坐左成粒半鐘..
之後番屋企..
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-08-09 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lyy_69 於 2009-08-06 06:33 PM 發表:
cm
|
網主回覆
THX Posted at 2009-08-09 05:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
派錢囉 我又要A___A"! 哈 講下笑 c0MMent`!
|
網主回覆
好呀 我翻到香港俾你 Posted at 2009-07-26 11:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
不好意思了哦 我打错了
唔系呀
Posted at 2009-07-26 11:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
正咩呀-0-? Posted at 2009-07-12 03:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|