.。﹢° 朋友比戀人重要||||=〞×∥
]]▋*我們×﹍*|| 沒緣份*||”
﹒°+* 純屬友誼...

`|\*°say u d0n'T love me°!*◆
仍然不說清楚
ipming
暱稱: 明明豬到此一遊=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中秋記-___-"
12:32
11:01
09:50
12:27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


0:14 分類: 未分類

各位..

我都好耐冇打過blog啦..

依家打番篇啦..睇過既唔該都cm下..

呢排..我後悔左..

咁早番黎香港做咩呢?

係大6咪幾好囉..

好食好住..又好玩..

趕番香港又有乜謂?

又悶..又冇人玩..電腦又玩悶左..

都唔知玩乜- -

有d fd番大陸未落黎= =

有d去左拍拖..

得番我..想悶q死我咩= =

......真的後悔了......






訪客留言 (返回 ipming 的日誌)


AlBee_lOvE 於 2009-08-19 07:00 PM 發表:
嗯嗯..
搵你個女女-v-"
comment;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -___-"
都話左冇囉..
Posted at 2009-08-19 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



grandu95660 於 2009-08-19 02:44 PM 發表:
你自己都去拍咪得lo- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 拍鬼拍馬咩- -
唔想呀
Posted at 2009-08-19 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]