29/3
我星期4個晚 去左紫"京"食 晚飯>"影左D 相!如下........
我星期4個晚
去左紫"京"食
晚飯>"影左D
相!如下........
好味_+!
我搭的士果時
影>":
13/3
星期2個日"係
學校書展>!我
Buy左本{吸血新
世紀}原著**我
之前己經睇過
電影版嫁啦!?
超好睇**雖然
講英文"~"
超好好睇'!!值得推介"