2005 年 9 月 15 日 星期四  |
| 仲係咁.. |
分類: 未分類 |
今日仲係好唔開心,以為返左學會開心返,原來唔係,
i.s.堂嗰陣𠝹手,比人見倒,頂~
今日去借筆,,毛la la比人車左巴,,仆街黎ga~
又比屈哥 ←盧石堃 鬧,仆佢個香街!
今日留堂,e+部電話比人收左 人=啊媽 冇得玩,仆佢個臭街!
盧石堃好q硬膠low∼成日左q住曬!
今個中秋,,冇望la~又要做籠中鳥~
年年都係對住同一班人過∼
今年難得有人約,又唔比去,,又big我對住佢!
好難頂!
I.S堂嗰陣,pa係道,D人以為我喊,
傻la~我又點會喊喎~
我最多只會喺屋企喊~
我喊,你地見唔倒ga~
|
2005 年 9 月 14 日 星期三  |
想死..  |
分類: 未分類 |
今日喺學校就開心,但係o係屋就.........
件事係咁嘅:睇睇下,,比人鬧,,,我費鬼事理佢,,點知比人打!
佢唔比我睇和!頂~睇書都有罪!仆佢!
可能因為我係女仔 low~
受左牙媽氣,,面黑黑,,又比牙爸鬧!如果係細佬就唔會有d咁ge事發生~
可惜我係女仔!
之後我𠝹手~花曬~得果四十條痕~小得濟,,,冇位,,頂~
勁想割脈low~
死左仲好!
唔使煩!
好想離家出走ar!!! |
自認姣雞!  |
分類: 未分類 |
今日牙sir自己話自己係姣雞yo~
今日去還書嗰陣,,比陳禮德老師見倒,,佢都唔罸嘅
我地伸寫D字,貼o係人地道,haha,,,好搞笑><"
lunch嗰陣落左一陣雨和,,好彩最後停左~
Fiona仲搞到個嘴藍曬~好嘔唷><"
總之今日就勁happy la,,
只要係學校,,冇話唔開心嘅~ |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|