今日出猫牙....madam好似見唔倒 ^^
做左件對唔住天地良心ge事,, sorry ar∼
冇野寫.....
yoyo牙,,你幾時先肯寫日記牙,,想睇牙!!!
嗚~就快考試lu~我要比心機温書....係我第一次[比心機温書]]* 聽日又要Dictation,,默邊都唔知,,睇我點死!!! I.S堂個陣同倩兒傾左好多野,,佢個人其實OK嫁∼ 今次考試,,唔衰得 ※Maths,,EPA除外
聽日又要Dictation,,默邊都唔知,,睇我點死!!!
I.S堂個陣同倩兒傾左好多野,,佢個人其實OK嫁∼
今次考試,,唔衰得
※Maths,,EPA除外
好耐冇黎LU~
今日我要做project 好累牙~
聽日又要返學lu....唔想返!!
祝你地新年快樂牙><"
希望聽日得閒寫日記la~
我以後唔僧僧會再係日記爆粗嫁la~