2006 年 6 月 8 日 星期四  |
打排球唷..  |
今日,,要上PE堂//
我本身就2為又可2打排球既//
點知係要考屎喎..甘呢就係要考sit-up,,
我就同左皓宜一組,,琬文就同左嶬一組//
我係5知幾mins內就做左成30幾下喇..都算喳架喇!!
跟住本來仲要考埋掌上壓架tim..不過miss見我地好多人都5識呢個..
所2就下一堂先考..
點知??仲有野要考架..
就係要來回跑,,最遅都要係14秒內跑完唷!!
好釆,,我係12.70就跑完喇,,XD
跟住到放學,,本來我同肥韻係canteen個到等皓宜同埋琬文既//
跟住等等下..又見到有人打緊排球
佢地又叫埋我地一齊反,,甘就一齊反囉..冇咩所謂//
後來仲有個牙sir同我地一齊打tim//
等到佢地都放學既時候,,我同肥韻同佢地講叫佢地走先..
琬文就走左,,皓宜就留低同我地一齊打]]
我地有時就反下馬嬲搶球,,數字球"
反到6:45到喇..就返屋企lu//
|
| 刊登時間︰2006-06-08 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 104 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|