2006 年 5 月 12 日 星期五  |
牙妹生日..  |
今日,,
係牙妹佢生日
我一放學就上左去圖書館釆排
去到5:30就走左lu,,
因為要去買生日禮物俾佢
我開頭唸住係CRAZY ROOM買既
但係我又想俾D特別D既
我一唸就唸到俾倉鼠../\/\
跟住我就同牙嶬去左罝樂既利寶買
我就簡左隻勁得2,男仔黎架
當我俾隻倉鼠牙妹既時候
佢驚左1驚,就好開針甘話
佢好得2牙,多謝家姐
我都好開針牙..
我一直同倉鼠影相
好中2佢牙..
|
| 刊登時間︰2006-05-14 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 104 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|