今日係m記等齊佢地之後..返到學校..先記得留左袋野係m記..之後就同人落番去拎番啦~
跟住無無聊又過左三堂(我數學小測7分=.=)小息嗰陣肥肥話唔見左銀包..
之後我諗諗下佢今朝{貓}左係m記跟住放埋個銀包地下..會唔會唔記得左拎..
之後打鐘..叫佢番課室再搵清楚..我地就返課室lo!!
之後中文作文..咩作`受委屈的一次經歷`我都唔知點作..有受委屈都唔記得左啦
所以我求其作d野..好似作到離晒題=.=
今日P.E堂要整磅重嗰d野~我高就170..重就:嘻嘻~秘密..柔軟度:哈哈~我勁過茵茵..我47呀~
個板最高係46..但係我超過左46呀~~
放左學..鄭娟搵番銀包呀~真係係m記喎~之後佢同茵茵.牙靜就去左拎眼鏡..我同阿桂就許留山嗰度
等佢地~之後就同阿桂.劉劉佢地番屋企..跟住係油塘MTR撞到陳念..傾左陣就返左屋企lor!!!
返到屋企好攰~好似比人打左一餐咁~
8點幾~有個白痴打電話黎搵我阿哥..同佢講左阿哥返左工啦..佢仲要係度up d我唔明既野
仲問我知唔知佢係邊個..我知佢係老鼠..煩到死!!!
之後同左陣電視..再同淑怡傾電話!!!
|