我的資料
訪客留言
做人難
今日9點幾牙金就黎我屋企做專題=,=
佢未黎之後..我上左去雞仔個板睇下..
見到佢地嗌得好勁..本來唔多想理
但係諗諗有d成份係我搞出黎ge..
所以我就係度叫佢地唔好嗌啦~
同奇威傾icq..佇係牙金係到嘈..
所以叫佢係電話度傾..
我地就係度嘈邊d人唔岩..=.=
下晝叫佢地唔嗌交之後
就叫奇威洗板..佢d洗板方法..好掂v
牙金做完功課..又話去圖書館..彩佢都傻=.=
之後3點幾牙金走左=.=我就係度玩電腦=.=
本來今淑怡..不過佢話冇錢..所以唔黎=.=
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 174 | »