我的資料
訪客留言
=.=
今日番學我好似冇感覺咁呀~~~~~~~
放左學..同班d人留係學校錄音...錄得好辛苦呀~d英文又唔識..
5點幾先番屋企..番到去訓係床....好鬼悶
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 174 | »