我的資料
訪客留言
賣獎卷
8點幾就比人叫起身..整整下野就10點幾..
去牛頭角等佢地..但係淨番我同茵茵去..牙桂同鄭娟都唔去女童軍個賣獎卷
我地去到9龍公園都冇人..仲以為去錯地方..之後miss黎左..就帶左我地去啦~
係咁行..叫人買..茵茵叫左一個外國人買..之後仲影左張相
開頭幾掂..但係之後..都冇乜人買,,最後其他人賣左30.40張..我同茵茵
淨係賣左10張..仲好凍呀~
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 174 | »