今日起身玩電腦玩到1點幾..yan就打電話黎問今晚去邊玩啦~
之後我就話係油塘得啦~
跟住淑怡黎左我屋企..落左去食m記..牙桂又去左m記~~
食完就去行..行完就返番黎我屋企..睇電視.玩電腦~
7點幾落去買野同行..我買左啤酒..我同淑怡都伕左幾啖..[[好鬼苦]]]
之後係公園傾解..傾到過晒時間~
去到mtr..得茵茵同牙馮黎左...其他人話唔黎=.=
之後叫埋張業落黎..好鬼無聊..張彬黎左之後..我地就去左apm lo~
apm勁多人..係到企企行行..悶到死..之後就打電話比牙金..就話去藍田啦~
其實我同茵茵去藍田係為左睇牙金同張業嗌交..[[肯定好好笑]]
淑怡走左之後..我行路去藍田.我第一個行到去藍田1..佢地黎左之後
就話張業.牙馮同張彬話去打機lo~
之後係到一邊食野一邊等牙金..過左12點點就打電話同張彬講~生日快樂~
牙金黎左之後..牙桂同陳念都走左lo~得番我.茵茵.同牙金..係商場到坐
係到唱新年歌同傾解^^差唔多1點..我地就搭地鐵走lo~
番到屋企就打甄詰比茵茵.[[驚佢比人x.y.z]]之後換衫嗰陣..牙金又打電話黎.
傾左陣.就冇食啦~因為我要沖涼=.=
p.s今年平安夜同31號都過得好無聊=.=
p.s張彬生日快樂
|