上唔到網, 是日休息 ><
成日想打個陣時佢又上唔到喎 >< 討厭呀 !!!
Time : 2006-05-20 02:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]