| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 出左街 |
| |
今日係星期日 ~~ 仲有 7 日假期 ^^
下午出左去尖沙咀. 好想買手機呀 !! 如果宜家唔買只怕日後會冇左呢個優惠價呀 !! 衰在要用 Credit Card 啦 ~~ 宜家變左要支持呀大 ~! 買定唔買好呢 ?? 其實除左手機之外好多野都好想買 ... ... 可惜冇咁多 $$$$ ... ...
P.S. 今日又囉返個 d 野出黎講呀 >_< ( 100 個唔開心 !!! )
|
|
Time : 2006-04-16 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 138 | »
|