今日係星期四 ~~
今日返學都冇物特別呀 ~~ 係 IT 教左 Excel, 其他都係咁啦. 放學之後, 原先以為呀芝會陪我睇陣書先走家. 但一去到我搵到本書啦, 睇緊都仲未見到佢囉書睇喎 ~~ 或者佢未搵到鐘意自己既書呢 !! 差唔多 4:00 鐘佢就走左啦 ~~ 搞到我同佢好似各有各咁喎 ... ... 之後上到去都係咁啦 ~~ 佢派曬 d 成績啦 ~~ 我覺得佢今次都考得唔錯呀 ~~ 但就係唔知佢家長點諗啦 !??
今日係唔同時間搭巴士都見到唔同既野. 4:15 個程, 一上架巴士都已經係好多人, 但原來入面係有 d 自私既人囉 d 位係到擺腳喎 ~~ 其他人就要係到企, 仲要不知廉次係到大聲講電話喎 !! 6:00 個程, 有個女人係架巴士到啦, 個 d 仔女係條街到叫佢, 初時佢都有應到家, 但後尾有電話入就冇理到佢地啦. 真係很心呀 !! 自己 d 仔女都可以唔理喎, 十成十係趕往去打排啦 !!
有 d 仲非而所 see 呀 !! 前幾日返工, 要打電話 ... ... 講到我公司既 e-mail address, 咁 e-mail 當然係有 "@" 呢個符號啦 ~~ 我講完一次又一次, 仲要係一個一個字咁讀出黎喎, 佢都仲係好似一舊雲咁樣. 我心諗, 你連 e-mail 都可以唔識, 你點出黎到做野呀 !! 之後另外一個仲過份 !!! 我留左言俾佢, 咁我都會講底自己叫咩名, 方便人地搵返我. 間左一陣佢打返俾我, 但個電話唔係我接先既, 到我手既時候佢, 佢問我搵佢做咩事, 但自己又冇講底自己係邊個喎 ~~ 咁我唔知道佢姓物呀 !! 我又點可以講落去呀 !! 咪問返佢囉. 點知佢話打得俾我又唔知我叫咩名, 又冇我電話 ... ... 我一日打咁多電話呀, 又點會記得你係邊個呀 !! 仲有呀, 如果我係留言到唔講底我係邊個家, 你又點知我係邊個呀 !! 呢個人簡直就係白痴呀 !! 咩都唔講又要人地知道你 d 野, 你估你自己係邊個呀 !! 你老婆呀都未必知你咁多野啦 ~~ 簡直就係有問題呀 !!!
P.S. 今次死得啦 ~~ 好驚佢知道我有睇過佢既日記呀 !!!
