今日係星期五 ~~ 又可以頭返兩日啦 ^^
第一堂就 Quiz Account 一半一半啦 ~~ 之後上個 d 堂都冇物特別野, 係個腦仲未 work 到姐.
今日唔知點解特別多電話家, 搞到我成日要上堂接喎, 好彩呀 Sir 發現唔到姐. 因為我個電話好細聲呀, 所以有時講到會幾大聲家. 好彩佢冇發現到姐, 如果唔係當住成班面前話我呀, 咁就真係 ... ... 係 Lunch 堂前聽左個電話有 d 野想 mark 低, 唔知點解走到呀 ma 張台面前好就手, 就囉左佢支筆用. 個刻就真係好自然囉 ~~ Sorry ar, ar ma !! 盡量唔會有下次家啦 ~~
Lunch 個陣同佢講左話我唔得閒, 點知放學個陣時又得閒返喎 >< 搵左 $$$$ 點都要豁出去家啦. 咪又要打返俾佢囉, 好彩佢都知我 ... ... 一切照常 ~~ 今日係星期五, 可能多左 d 功課啦, 佢做得好慢呀 !! 我黎左成個鐘佢先至做完曬 d 功課, 未計抄書喎. 之後同佢溫書啦, 溫左中文少少, 常識都係溫左少少, 都已經又過左一個鐘啦. 佢媽咪打黎話聽日先之再溫過. 可能係佢覺得好難付可 d $$$ 啦 ~~ 但我自問我已經係盡曬力家啦.
已前係教會, 同 d 小朋友玩得開心, 教得開心. 係因為我冇收佢地 $$$, 性質唔同左囉. 收得人 $$$ 當然係希望個小朋友會有得箸啦, 係咪先 !?? 但今日佢俾我既感覺係我太過盡責反而係唔好囉 ... ... 一個鐘又可以溫到幾多呀 ??
今晚同家姐去食飯. 原本想睇 " 天生一對 " 家, 但好遲先至做, 可能會星期六 日先睇啦 ~~ 係佢請我睇呀 ^^ Very Happy ~~ 呵呵 ... ...
