我realy唔開心呀!!
對你好d都唔得既∼
我真係唔知可以點做囉∼
你可唔可以唔好咁呀??
我話得,你就話唔得∼你完全唔聽人講野架∼
我真係好辛苦呀∼
如果唔留我的話.我都冇野好講∼
〔可能我己經心淡啦〕
唉∼*
今日我上mr.wong同mr.fan堂...超悶也
好想sleep也∼*
悶爆既呢!
小池好得意.
小池好可愛..
小池好cute...
小池.我愛死你也....
小池.我愛爆你呀.....
m....
佢叫我俾多次機會佢∼*
我唔知我可以點搭佢呀!!
help下我啦!!
係米好可愛呢??
我呀!!
做左呀四(班長)呀∼*
都唔知 mr.fan 係米有心叫我做依個咁”重要”既職位呀><
不過later都唔係我做啦!!
哈哈@@