2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


2008-08-02 分類: 未分類

依家3:58am......

痴架啦我.

半夜三間唔訓.

你估下我做緊咩.

執野牙.

仲有26日就搬屋.

好期待牙.

你嬲左我7日....

萬豬:嬲完未牙,

        原諒我啦.

         我好辛苦,,,, 

發表時間:2008-08-02 04:09 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 iris0906 的日誌)


您的朋友 於 2008-08-03 12:13 AM 發表:
你都鐘意左第2個,
仲咁care佢原諒你做咩?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 但係我無完全變心,
 當初我既鍾意,
 到依家都無打算放手..
 thx  cm
Posted at 2008-08-03 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



COCOSO 於 2008-08-02 12:50 PM 發表:
你要搬屋`!'咁咪好近蘇水釗`!'
做咩嬲你..!?
你唔係中意教會個個架咩..!"
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係牙..
 你又知我鍾意EDMAN..
 我話被牙sir知抄答案..
 佢咪嬲囉..
 thx  cm
Posted at 2008-08-03 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BAbE1213 於 2008-08-02 11:27 AM 發表:
你要搬屋牙?!
搬去邊牙?!
C0MMENT;壹了`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55
 清河邨牙
 thx  cm
Posted at 2008-08-02 11:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]