2008 年 8 月 2 日 星期六  |
| 2008-08-02 |
分類: 未分類 |
依家3:58am......
痴架啦我.
半夜三間唔訓.
你估下我做緊咩.
執野牙.
仲有26日就搬屋.
好期待牙.
你嬲左我7日....
萬豬:嬲完未牙,
原諒我啦.
我好辛苦,,,,
|
| 發表時間:2008-08-02 04:09 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
您的朋友 於 2008-08-03 12:13 AM 發表:
|
網主回覆
但係我無完全變心,
當初我既鍾意,
到依家都無打算放手..
thx cm Posted at 2008-08-03 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
COCOSO 於 2008-08-02 12:50 PM 發表:
你要搬屋`!'咁咪好近蘇水釗`!' 做咩嬲你..!? 你唔係中意教會個個架咩..!" CM
|
網主回覆
係牙..
你又知我鍾意EDMAN..
我話被牙sir知抄答案..
佢咪嬲囉..
thx cm Posted at 2008-08-03 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55
清河邨牙
thx cm Posted at 2008-08-02 11:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|