-
iris626
暱稱: 行
性別: 女
國家: 香港
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
文章分類
全部 (48)
每月文章
最新文章
2010-08-29
2010-08-24
2010-08-11
起行囉! \口/
2010-06-21
RSS 訂閱
RSS Feed
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 159
今日人氣: 0
累積人氣: 1455
      
以馬內利! 神與我們同在!

2009 年 10 月 4 日  星期日 
 
 

去完Paed. Onco. , 即兒科癌症病房 兩個星期,

就去了Paed. Iso. , 即兒科隔離病房兩個星期。

在Paed. onco.的時候, 見到的病人基本上也是那十多個,

有幾個小孩子要長期待在醫院,

其他多數是一星期要進來2-3天打溶血劑、檢查、輸血小板

10個中9個小孩子都是插Hickman catheter (把一條導管插進最近心臟的靜脈)用以輸血、抽血、落藥, 貢保持高度無菌, 否則很易無命。

見到一個只有10個月的BB有白血病, 從他進入手術室插那條導管, 直到出來要落化療藥,

從他每開始有人開門就笑口滿面, 直到有人行近或家屬稍為離開一下就哭, 可幸胃口不錯。

見到一個2歲多的小孩子, 從他進入手術室插導管, 直到回來病房要落化療藥,

從他胃口不錯, 直到從手術室回來叫了「媽媽, 抱抱!」叫了4個多小時都沒停過, 胃口變差, 常常都哭。

見到一個十多歲的女孩, 從她進入手術室插導管, 直到出來落化療藥,

從她對我們無所不談, 胃口還很好, 直到常常嘔、不想食東西、頭髮稀疏、笑容不再。

連家人的樣子都累得要命,

作為一個護士, 到底有什麼可以為他們做? 其實真的不是太多。

在他們需要幫忙的時候, 就幫忙; 在他們需要聆聽的時候, 就聆聽;

在他們需要哭的時候, 就遞上一條紙巾; 在他們需要呻苦的時候, 就和他們一起呻。

很慘嘛? 很難過嘛?

既然他們的生命已經充滿眼淚, 就更要令他們在病房的時候充滿更多的笑容。

不能在他們面前露出傷心的感情, 起碼,

起碼讓他們多一點快樂的時間。

-------------------------------------------------

在Paed. Iso的時候, 著實學到太多, 感謝主。

因為Isolation少beds (只有12張!), 所以姑娘相對下比較多時間可以教我們。

加上Sister(護士長)下令要姑娘「放手俾我地搞」, 我們一個同學可以鍮4個cases!

由度高磅重、TPR(Temperature、Pulse、Respiration Rate)、病人個別需要(如沖奶、I&O、衫), 去到跟醫生巡房、AOM(派藥)、Document(寫排版), 都是我們一手包辦!

*當然, 不是每天都可以啦~

不過, 感覺非常好!

覺得自己不再單單是一個護士學生, 而是將會是一個護士!

說實話, 剛開始時, 還因為覺得太空閒而很無奈,

但正因為病人數目少, 姑娘才有時間和心思「放心俾我地搞」和教導我們,

是怎樣呢?

上帝的工作真的奇妙,

在神, 凡事都能。

感謝主!

下星期向手術室進發~

----------------------------------

今天以團, 週會由我+心郁帶。

唉=.=玩個遊戲, 玩到暴動咁款...我都搵個地方躲起來, 唔係變人踏人!

願你地知道傳福音的重要!

不希望你們將來去到天家才後悔!

當上帝問你: 「你的家人呢? 」你點答?

不要以為自己咁年輕, 無咁快死。

護士長話我知, 原來都會有小朋友, 明明入院有檢查, 點知都未去到床, 就死左....行入黎病房個陣仲跳跳下...

上帝要我地死, 呢一秒就可以心臟病發...

所以, 團友仔, 抓緊機會!

 

活祟淨返我+學賢=.=  你地班友仔~點呀~~

Angel講得岩, 得閒請angel過黎我個組教下我班女~哈哈

完左活崇, 柴朗因為不能令芷欣流淚而頹左一陣~哈哈

呀bit、angel、chilli、呀tung、家豪同學賢+我坐係十週傾左陣, 哈哈, 幾好~

風、火、雲?哈哈~

有時候, 唔同組傾下計, 不但加深交情, 對成個團契既氣氛都好好多~

多謝大家~

 

雖然我未必明白你講咩, 不過, 只要你肯講, 我一定聽。

001_3455

天呀...竟然可以如此不明不白地完結! 你叫我點買埋淨低個幾本呀....唉...

CLAMP的作品愈來愈奇怪。

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 iris626 的日誌)


kayyangrace 於 2009-10-09 08:02 PM 發表:
好強呀你xd
工作上要加油啵 =]
以團聽日番唔到 =(
要考樂理呢 ^v^
下個禮拜再見呢 >3comment ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BJW218 於 2009-10-05 07:12 PM 發表:
我都想入手術室XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈, 你想入去做咩先~~?XDDD
Posted at 2009-10-08 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chinkiss 於 2009-10-05 03:13 PM 發表:
/.\我返左鄉下返唔到以團
c0mment=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 oh /_\
不要緊, 你下星期返返黎囉~哈
Posted at 2009-10-08 05:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



smartbit 於 2009-10-04 09:39 PM 發表:
comment;)
我會捉拒地番活祟咖啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 \_/ 拜託你了!
Posted at 2009-10-08 05:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yonina 於 2009-10-04 09:38 PM 發表:
系呀!!!!
我好中2唔同組一齊傾計架!!!^^
Angel佢地一班都好好呀!!!!
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ^_^有機會有機會
Posted at 2009-10-08 05:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chankinhei 於 2009-10-04 09:30 PM 發表:
Comm3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]