| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
| 2009-01-15 |
分類: 未分類 |
今日下音樂堂玩古箏喔^^
雖然好好玩
但係21條線睇到我眼都花呀><"
今日好早放呀^^4點就閃得^^
平時要5點先可以走呀><"
但係要做2個鍾溫習簿俾個惡魔><"
都唔知佢有無人性架@@
今日咁早放就塔的士返屋屋^^
仲用咗琴日屈我老豆戈100蚊
買點卡同買野食嘻嘻^^
|
網主回覆
...嘩...我邊度有米呀@@
唔好吹得就吹wor
Posted at 2009-01-21 05:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
eyws 於 2009-01-20 08:32 PM 發表:
CoMmEnt`~ 惡魔教師,, 好彩,, 唔係我o個班!!
|
網主回覆
><"遇到佢真係唔好彩
如果下年仲係佢做班主任真係死咗佢好過...
Posted at 2009-01-21 05:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thz!!
Posted at 2009-01-20 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|