今日都好早就返左去學校
d功課有d唔知去左邊
慘慘

mu堂就好悶咁講d咩音符
hist堂仲死
又俾人話我似劉瑋琪啦
好慘牙
我今本就唔似佢
點解係都要叫我係劉倩彤喎???
到小息就好玩啦
我就'meet'左so mei塊面
佢塊面實在好好'meet'
我meet完睇睇隻手
嘩
咁咁油
又多閃粉ge
so mei搽咁多粉做乜喎
跟住放學我留左係2d度整壁報
整整下
韓友莉要練舞
佢就走左一陣
我地又唔知要做咩
我咪落去搵佢law
佢話佢練多次就走得
佢又叫我等佢
我咪係度睇law
今年紅社d舞.........
跟住我又見到之前果個小妹妹(1d那個)係度練舞牙
跟住我同韓友莉就上返去
無啦啦係豬紅同杜汶澤
係度唱(全因為你 泛起了漣漪)
又要走音
救命牙!!!!
文章分類: 未分類





超唔鋸牙
