JUSTICE------just music
Dreamcatcher-----
Would it be a brand-new life??
irischong04
暱稱: Justice
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2008-01-06
2007-12-19
2007-12-17
2007-12-06
2007-12-01
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 169
今日人氣: 0
累積人氣: 2935
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天


家務...... 鬱悶 分類: 未分類

琴日冇打到blog真係so sor...
因為呀爸剪斷咗條上網線
要偷偷咁買番......
---------
e幾日呀媽慌死我唔駛溫書咁
不斷要我做家務
---------
首先掃地....
呀媽話地下仲有幾(?)粒塵...要再掃過(@^&#^%!&^*!@#$%*&!!!!!!)
之後..摺clothes....幫佢地摺完就放番落個櫃度...
then...煮飯....呀媽話我激親佢...要我煮埋飯
之後.........要我炒菜....(反正我連xo醬炒菜都識....做咪做!怕你啊?)
食完飯........仲要我洗埋碗...(天呀~~~~)
第二日....
家務一樣係咁多......
@#$%*&@#%#@!!!!
---------
幾日都冇溫過書...
嗚嗚嗚.....



2007 年 6 月 15 日  星期五   雨天


玩一玩啊 滿足 分類: 未分類

底分1000分



1 ) 高 過 175cm , 每 高 1cm(-100
2 ) 矮 過 160cm , 每 矮 1cm(-100
3 ) 重 過 55kg , 每 重 2kg(-100
4 ) 輕 過 35kg 者 , 每 輕 1kg(-100
5 ) 腰 圍 逾 25 吋 , 每 肥 1 吋(-100
6 ) 戴 眼 鏡(-100
7 ) 超 過 20 歲 , 每 多 1 歲(-100
8 ) 每 次 談 戀 愛(-100
9 ) 懂 打 排 球 、 籃 球 、 足 球-(200
10 ) 中 三 學 歷 以 下 減 200 分
11 ) 唱 歌 差 勁 減 300 分
12 ) 抽 煙 減 400 分
13 ) 有 腋 毛 減 800 分

以 下 每 項 加 100 分
14 ) 上 圍 逾 33 吋 , 每 大 1 吋
15 ) 被 人 追 求 過 5 次 , 每 多 1 次
16 ) 大 專 以 上 學 歷 、 識 飲 酒 、 有 養 寵 物 、 識 煮 飯 、 會 做 家 務 、 被 讚 靚 女 超 過 5 次 , 每 過 5 次 再 加
17 ) 中 五 程 度 以 上 、 歌 喉 動 聽 、 懂 游 泳 加 200 分
18 ) 處 女 、 容 易 醉 加 500 分

結 果 :
負 600 分 以 下 : 豬 扒 到 無 得 救
負 500 分 至 100 : 妖 獸 都 市
200 分 -700 分 : 少 少 豬 扒
800 分 -1000 分 : 正 常 人
1100 分 -1500 分 : 索 女
1600 分 -2000 分 : 明 星 級 數







我.....
.....
>....
....
>....
....
竟然....
....
...
..
.


2700分.....(哇)(第一次計3100....)
呵呵呵呵呵~~~~~~



2007 年 6 月 14 日  星期四   雨天


快要考完呢 無奈 分類: 未分類

中文不易,,,,但不難....
-----------
考完試了
我應該可以跟呀哥個樂隊去表演!
當然係結他手喇
期待中.......
-----------
結他結他x10000000000000
-----------


好像打了很少呢!?



2007 年 6 月 13 日  星期三   陰天


還是要說一說 驚訝 分類: 未分類

見到咁多人打..
我都要冇得唔打喇....
由1~11開始(未打ge聽日再打)
kenny         一個串嘴的人
salty fish    提起mushroom會笑騎騎的人
karen         愛linlin愛得要死的人
tom boy     很愛很愛luke社的人
蔚晴            上上下課室突然會say halo ge人
樂叔            二胡能手乙個
煎魚            愛gigi一生ge人
susan        班花小姐
John          默默在守護一個人,向我透露一個"驚天大祕密"
selena       感謝你與我一起抬紙皮!!



2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


別說溫書了 愉快 分類: 未分類

今天..還是別說溫書了
說一下考完試後的計劃
hope that黎我個blog ge人都會"激起戰意"吧?
首先...
plan1
不分晝夜
日打機夜打機(不喜歡打機可選plan2)
plan2
日日出街,shopping
plan3
日日去同學屋企玩psp
(當然nds都得)
plan4(非人人適用)
同bfd/gfd去街街(笑)
當然...沒的話可與同學/fd去
plan5
睇漫畫
日日咁睇...



包你變電車男..
plan6
正所謂天倫之樂
陪下你地呀pa呀ma喇!!








以上只係我一番胡言亂語
唔玩得之人請勿當真
相信係真ge人.....
.........
.........
恭喜恭喜!!
你成為咗全世界最單純ge人喇!!
可喜可賀可喜可賀!!!!!



2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


個個都說最後一天上課天 驚訝 分類: 未分類

睇下睇下
個個blog都好感性
個個都係度話要同依家ge同學一班
我卻沒感覺(天哪....)
好明顯我不是個感性的人
不會輕易受感動
感覺好像異類.......=(
------------------
記得今天是什麼日子嗎?
不經不覺....
一個月呢~~
不記得的話.....
小心你的人頭......
------------------
要溫書呀!!!!



2007 年 6 月 10 日  星期日   雨天


基本上....無話可說 鬱悶 分類: 未分類

快要考試呢?
個個都在說加油
但真的會溫得更"加油"嗎?
講黎都冇用=.="
連我都覺得自己很無謂     (冏)
----------
不想溫書...
仲有幾日....
未店過呢.....
..................
...................
-----------
別要想去考試呢
連quiz都過不了
-----------
既來之則安之



2007 年 6 月 9 日  星期六   陰天


2007-06-09 不安 分類: 未分類

最後的上網時間

考完試一定要玩個夠!!
-----------
這幾天請你留意一下你的電話
我可能會sd message給你
你可以回嗎?
-----------
考完試了...
我的結他應該會封塵吧?
我不要嘛~~
考完試一定要彈到爆弦!!
-----------
留意你的電話呀~~~!!!~!!!!~!!!



2007 年 6 月 8 日  星期五   雨天


=.= 不安 分類: 未分類

食飯呢!
----------
你我相對無言
誰叫你在溫書
----------

下雨呢!?
----------
音樂...
牧童笛...考試...
吹到最後呢
得番我一個solo
----------
食飯呢!
----------












2007 年 6 月 7 日  星期四   晴天


4個鐘.../. 分類: 未分類

今日...
中樂團...
吹笛....
....
....
吹4粒鐘.....
樂終..人散..唯獨心靈的創傷久久不散.....
....
....
-------
PE堂!!
打badminton......
本來ms tang答應我打table tennis ge...
嗚嗚...
冇得打....
好彩我夠optimistic..
沒有傷心過度...
-------
考試呢~~~
努力~~



2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


無曬$$ 分類: 未分類


今日唔知邊個話去食pizza hut
我以為有平野食....
點知.....
食咗我$50...
一想起食一餐=我平時幾餐
心痛得像要燒焦呢~~
天呀~~~help me~~~
睇黎聽日都係要食noodles啦....
-----
做咩成日都落街架....



2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


熱得要死呢 愉快 分類: 未分類

琴日本來可以11:00幾訓ge
但係呀哥走入黎我間room
猛搞gag
笑到12:30先訓到..
我唔係一個特別鍾意笑ge人..
但一發不可收拾....
--------------
今日個死人林儫"庭"打我
佢!?
梗係唔夠我打啦
不過隻手都係流血
(我都唔知發生咩事.....)
貼咗幾次膠布
次次都因為流得太多血而冇曬"痴"力
都廢事再貼,,,
--------------
英文oral!
講講下"my xxxxxx"(不能透露)
ms tang問我想唔想做模特兒..
ms tang....你...傻的嗎?
--------------
放咗學..
同呀巫佢地去市中心食元綠
仲有廿幾日~
就考完試啦~~!!
到時要狂去街~狂畫畫~
--------------
期待中~
to be continue



2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天


同一日的第二篇 分類: 未分類

你沒應我
很沒趣..
反正有點病
就在沙發上睡
卻在睡夢中留下了淚
總覺得快要失去你



悶"" 無奈 分類: 未分類

由今日開始放半日~
本來應該好happy ge
但係太悶喇~~""
悶啊悶啊悶啊悶啊x10000000000
溫書吧!?
提不起精神....
反正次次都冇溫書架啦~
=.=""""
---------
好像好耐冇傾過呢!?
我on你又唔on=.="
唉唉唉唉唉~~
---------
溫書嗎?
我才不要....
---------
呀豹又咬我....
隻腳又多咗幾條血痕...()
---------
我不要溫書嘛~~~



2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


新blog 驚訝 分類: 未分類

還是新blog
呀哥終於搵到學生學guitar
太好了~~
佢終於可以還$$俾我~~
--
呀豹長大了
但仲好鍾意個奶瓶
呀豹~都冇奶~你搞咩啊?
--
要考試了嗎?
=.=
不要嘛~~
我不要考試~~
--
天呀~
--
今日還在畫漫畫
要怎溫習呢!?
不過有你的鼓勵..
還是令我精神點
--
to be continue