琴日本來可以11:00幾訓ge
但係呀哥走入黎我間room
猛搞gag
笑到12:30先訓到..
我唔係一個特別鍾意笑ge人..
但一發不可收拾....
--------------
今日個死人林儫"庭"打我
佢!?
梗係唔夠我打啦
不過隻手都係流血
(我都唔知發生咩事.....)
貼咗幾次膠布
次次都因為流得太多血而冇曬"痴"力
都廢事再貼,,,
--------------
英文oral!
講講下"my xxxxxx"(不能透露)
ms tang問我想唔想做模特兒..
ms tang....你...傻的嗎?
--------------
放咗學..
同呀巫佢地去市中心食元綠
仲有廿幾日~
就考完試啦~~!!
到時要狂去街~狂畫畫~
--------------
期待中~
to be continue |