| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 / 8 / 14 (Thur)
今日同sabrina去行街xdd
搵唔到kuma仔tim..
最後買左domo仔xdd
跟住去左拎錢錢xd
好白痴地企左o係最前排lo-___-
見番上次頒獎比我個女人..都唔似係經理- -
似係d打雜咁-0-
肥蕭請食飯-v-
聽日又去番工lu..
其實有d中意呢份工xdd
我都知番番下就可能唔會咁諗lu xd
雖然宜家唔係好得閒..但係都想去試下先-0-
番工個人會瘦d ga xd
要搵我既朋友o係 9-5以外既時間打比我la
放心..su d會我都會照開既..唔會因為番工而唔開xd
2008-08-14 11:31 PM ''|'' [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
77520 於 2008-08-18 05:30 PM 發表:
hi...hi..
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 101 | »
|