| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 6 日 星期四  |
| *老師病左,吾洗上課* |
分類: 未分類 |
好happy呀∼
今日好多老師都病左,
吾洗上堂∼我向學校都差吾多做晒homework
一返到屋企就可以打機!yeah*>v<*
雖然咁講,但係我都有溫豬豬架︿︿*
幾乖嗯我
*hehe*
|
|
|
Anna~ 於 2005-11-17 07:56 PM 發表:
我有要做你個好友......加我ar...我加左你la
你知我係who ma?
李紋x..........唔好講ar
|
|
|
彤彤∼* 於 2005-10-07 07:00 PM 發表:
我冇心機打姐...我打好多野嫁嗎..你改下d字形啦..都唔靚..=.=乜你都有上我日記嫁??我好開心呀...
我俾個好靚既公仔你啦...charmmy kitty呀

|
網主回覆
多謝牙...︿︿*
你要多 D 泥喎∼∼ Posted at 2005-10-07 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
∼*YanBoOO 於 2005-10-07 04:16 PM 發表:
|
|
|
彤彤∼∼* 於 2005-10-06 07:08 PM 發表:
我就有好多功課啦~*好慘...你點解可以成日都可以打日記既??我都唔得...
|
網主回覆
我都係一時時先有咁少功課架炸∼
你最近做咩吾寫日記牙??
你吾開得電腦咩?? Posted at 2005-10-07 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|