| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
因為愛你..
所以甘願放手..
還你..
[-自由-] |
|
2005 年 6 月 30 日 星期四 |
|
oH*yes* oh,,*yes*
今日中如考完試啦*唔該=]
``我係超開心囉xD〞
我一考完,,*
直刻出街囉係=]
總知勁爆開心*
我7點幾先番到屋企囉*WAkaka*
|
|
|
ruby.leung 於 2005-07-05 06:28 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-07-05 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
明 於 2005-07-03 10:26 AM 發表:
|
網主回覆
老黎..*你黎啦*
等你喎..哈哈xD* Posted at 2005-07-03 10:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小bb明 於 2005-07-03 10:25 AM 發表:
hi~hi~^^唔錯唔錯wo∼but好花個網∼睇d字都好花.\/.
|
網主回覆
但係d閃字真係幾令..*
呢個日記好在係到*
哈哈 Posted at 2005-07-03 10:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
◆°!喪YaN_'×..,' 於 2005-07-03 10:24 AM 發表:
考完試真係好開針ge...
希望你咁次成績叻啊...>_<
|
網主回覆
多謝哂牙,,*
第時搵中學記得黎二中牙*>\/<" Posted at 2005-07-03 10:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|