今日吾洗返學...我一訓就訓到11點幾~~
之後就食野......
食完野....好神奇地溫書.....
由2點開始溫到6點幾~~
好累牙~~
之後整過日記~~
整完就訓覺~
PS-]]!重有2日考試...個個都要+油牙~~~