終於有得打BLOg 啦,阿媽終於俾我長時間用電腦,等我一鋪打哂出泥
我人在韓國,心也在韓國
我喺韓國玩咗好多野
喺屋企都咁開心
仲寫埋毛筆字... (好明顯囧字係我寫既...隔離係我Grandma寫既...)
我同我表哥既合照...(右邊係我)
落雨不怕 , 照行山...(要行足半粒鐘先到山腳...)
其他小事唔講啦
我地去咗遊首爾,
又行又食,行到超攰,但係佢地話只不過行咗首爾既一小部分
<----明洞(地方名),我表弟喺度食緊雪糕...
仲有好多喺首爾既相,但係阿媽未俾我(佢一邊睇緊韓劇,一邊同我講未整理好...遲d先算)
之後我地去咗 超多野買...
最好玩係去度假屋玩,不過車程好耐,仲要坐船...

到咗個島啦 我阿爺喺度揸緊車...
好爽
我地住既度假屋!(有埋鐵達尼號)
<---超早去海灘
又有得釣魚(釣到好多crab,一條魚〔好細〕)
食咗d好spicy既野(同埋食咗d生野〔唔知係咩〕)
之後又去咗好多次海灘,又去捉CraB等等..好多野
回程喂海歐好爽
就係咁啦,聽日再放多d相上泥
|