今日上麻最後既psse
就正式宣佈我既暑假終於來臨啦!
psse堂
多了phoebe一齊上堂
但少了terri -.-...
暫時對kai呂有番d好印象
之後番到屋企要搬曬房所有既野出黎
因為個地板裂左...
好彩有舅父&兩個表哥証明力的表現~
thx曬~!
[在此呼籲:如有靚盤介紹,請密本blog主]
食完個tea之後
先出黃大仙同phoebe跳street jazz
雖然只係第3堂
但係係第二堂已經想繼續跳落去
[即使會考將就....]
ar sir係上堂幫我地錄左條片
比我地睇番我地自己跳成點
但係估唔到佢up左上youtube-廿-''
[以下係條link]
http://www.youtube.com/watch?v=g1fXSnQHVb4
係條片見到我同phoebe傢
雖然蒙左d的說
見到就見啦
對自己呢個初學者已經算唔錯啦~
跳到攰曬仲要番到繼續搬野
好痛苦....
番d搬啦!!!
|