|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
| 2008-07-31 |
分類: 未分類 |
尋日今日都係一樣咁過
都係無聊咁過
本來以經一早諗好左比尋日一個休息的一天
然後今日就要開始努力
但係好多藉口
都令到我今日做唔到我本來想做既野
其實都唔可以叫藉口既...
(仲死[產]緊-v-)
一起身9點半
屋企冇人
去完個廁所之後
都係訓多陣先~
又訓到12點幾
起身開我表姐部notebook
然後上下網
1點就決定要做功課
準備好曬所有書等等既野之後
先發覺有一個好嚴重既問題係到
原來我係冇寫9月1號要交咩功課
咁我就睇下MSN有冇人可以幫到我
點知反而傾左第二D野
最終都問唔到功課
咁都算...
我諗住是但攞本physics書黎溫下都好
但係過左唔夠3個字
我已經唔想對住本書
咁就繼續對住部電腦
咁就過左一日....
我之前係自己屋企都未試過睇電視睇到咁悶
i mean連夜晚黃金時段果3套劇都係...
不過睇到[溏心]呢
就又迷上左lu~
新一套既[溏心]果然冇令我失望
都係咁好睇~
感到自己變態既係
好意睇佢地果d罵劇
果d先係睇得最入迷-v-
不過...
諗番起d劇情
真係有d諗番起自己以前既野
我當然唔會話劇中所有既野都係我以前所發生過啦
但係..見到ar菏媽
真係諗番起當年既ar媽
同劇中一樣自私既ar爸
真係諗起都覺得心酸.....
但是我可以不當你是我的爸嗎?
|
|
|
JANIS* 於 2008-08-01 07:12 PM 發表:
對!我也迷上了溏心 =]
|
|
|