因為呢個BLOG既伺服器問題
搞到我之前想打去長洲既日子都冇曬mood
所以係到講句唔好意思
本blog主已經唔會再打果日所發生既事
相就會post係我個facebook到
如真係想睇下有咩事發生過
請去以網扯瀏覽:
http://www.xanga.com/fankwunhin
p.s.飯罐麻煩曬你lo-v-~