isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 133
累積人氣: 38974

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 8 月 15 日  星期五 晴天


2008-08-15 分類: 未分類

今又要上課的一天

 

bio...平平常常常吧~

 

phy 轉了新老師教了

姓林的他

始終不及姓fung的她

在堂上只在講他的歷史,經歷

同麻重覆番之前教過既野

 

冇咩特別感覺

只要好過教cit果個已經足夠

唔敢期望太高

 

chem堂超衰仔地走堂-v-

不過如果對住佢就覺得冇咩慚愧感覺

今日係4年黎第二次既走堂

 

仲記得第一次走堂

應該係上年3faith班唔去考TSA

果陣還真令人懷念

而家?

 

見到大我地幾年既朋友放AL榜

個個都入到自己想入既大學

自己當然為佢地開心

 

咁自己呢?

不斷為自己而擔心

 

明知而家唔努力

將來根本冇將來

但仍然不能令自己努力起黎

 

由期係老師調動方面

本來仍有希望的科目

科任老師一個接一個咁走

我唔想再浪費時間適應一個新老師!!

 

我究竟可以做d咩?






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)


isaac 於 2008-08-16 10:17 PM 發表:
算啦~唔走都走左-v-
遲d先算啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



飯 於 2008-08-15 07:25 PM 發表:
走堂唔係問題,問題係我最專敬又最畏懼的 W.Lee
TSA 個次的發起者之一
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com