|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 9 月 6 日 星期六  |
| 2008-09-06 |
分類: 未分類 |
尋日食飯既時候
張民浩冇啦啦邀請我去佢教會番團契
而我因為上個禮拜已經上完最後一堂既jazz
所以就打算下午補完習就去
個重點係 - 佢間教會竟然係筲箕灣
咁都算啦~
一次兩次唔緊要既
去到大約有17個人到
(個人覺得好/太多人)
咁我呢個新人緊係要自我介紹傢啦
而佢地每人講一個名出黎我都無可能記得到
開頭都滿心期待跟住會做咩
首先係唱團歌&讀團訓
然後就係睇下佢地上次去camp既影片
當中我都有笑既..
不過冇去既我唔知係到做咩囉
睇左差唔多成個鐘之後
竟然係分享而唔係靈修囉
咁都算...
分享既題目係 - 開學的生活
所有人比既第一個感覺係:全部都係讀爛仔學校
d人爆粗罵老師,發曬瘋咁
連個導師都傾麻一份先死
完全感覺唔到呢間係一個團契
所以最後我都係溶入唔到
完左團契就走佬
張生算係最好傢啦
每一個部份都解釋一次我聽
可惜我都係聽唔入耳
最聽得入耳就係
佢地plan緊下年8月玩跳舞比賽囉
張生知道我會鍾意
都猛咁sell去玩下
我心諗如果排舞既地點唔係咁遠既話都可以諗下既
仲要係跳big dance
(即係用個頭轉圈果d)
今日就係因為比面張生
我張八達通就搞到負曬錢
多謝張生!!
p.s.又再係到講句
Karina生日快樂!!
|
|
|