|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 9 月 24 日 星期三  |
| 2008-09-24 |
分類: 未分類 |
總算番黎lu....
過左咁多過星期都冇打過blog
現在打得番
又唔太想打tim-v-(笑)
呢段期間
有好多人都問我點解睇唔到個blog ar
轉番xanga,無名 等等
最後兩樣都有試
一,xanga
本身已有ac既我
本來打算搞好個版面就開始用
點知個版面比呢個blog難搞百倍
連up一張圖做background都唔得
跟住搞下搞下已經唔想用xanga
二,無名
都唔知佢個ac咁複雜做咩
要申請個ac呢就一定要有yahoo個ac
如果唔係一定唔用得
我個yahoo已經10年冇開過
所以佢要我重新開始係yahoo開個個ac
最後...又放棄了
暫時黎講
如果唔係呢個blog封鋪
我應該都唔會再轉lu~
p.s.
麻煩曬JANIS=]
|
|
|
Hello~知唔知我係邊個呢??唔知就算啦,GIVE YOU A CM...
P.S XANGA唔難用
|
|
|
janis* 於 2008-09-24 01:40 PM 發表:
很想念你的BLOG呢=] 不用謝*
|
|
|