isaaclee930
暱稱: 石
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

最新日誌
副學士畢業
回歸有感
2011-09-19
一個月

日誌分類
全部 (675)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 295
今日人氣: 148
累積人氣: 38989

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 10 月 29 日  星期三 晴天


最後一年的運動會 分類: 未分類

最後

都係helper&跑步都有玩

(都估到佢唔會咁死板)

 

第一日

7:30番到練cheering team

完全差到無得再差

之前係學校練都好過n倍

過左個weekend食曬

 

之後換衫做helper

係推鉛球位置 做集合,聽walkie talkie&執波

幾好玩  不過都係悶左d

 

食完lunch就110m跨欄

由試跨之後就知道

一定攞唔到牌

原因:

- 姿勢唔正確

- 著左對釘鞋(比d釘食住左落個地下到)

- 有大人物係到

 

最後 應該係尾二

有幾下都差d仆落地

仲要踩爆左個欄

(我都係最後人地話我聽先知-廿-'')

發現用隻腳推跌個欄仲快過跳欄

(可能就係咁比我踩爆左-v-)

 

跑完係跳高隔離休息

見到gradeA boy跳緊

benny關真係跳得超勁

張民浩& ar mine都應該心服口服吧- -''

最後既高度應該有1米5到

(可以跳高過d女仔吧)

而我係到就做番helper - 舉旗(in or foul)

最開心就係舉紅旗-v-

 

之後亦都借左sam部機玩

唔知有冇機會攞番d相

有就post啦

 

第二日

第一場400m

超討論地被安排去到第1線

又最後而且聽唔到(on your mark)果d

唔知點解要搞左3次先可以跑到

我都係睇到人地[拮]pat我先知道要準備

 

最後攞唔到牌 第4or5

隻腳跑完抽根抽得好緊要

而且d早餐又想出番黎見我

過左幾分鐘

真係嘔左出黎

好彩有個箱比我.....-.-

 

然後行去入mi

但係仲有好嘔既感覺

心諗:就算最後點死都好

點都唔要再入廠!

 

搞左個幾鐘之後  我d血壓先ok番

仲成機番多陣

涼多陣冷氣先走~

 

一出到去見到社際跑4x100m

心諗:唔通就係我報左果個-口-?

原來真係- -''

唔洗跑lu...不過攞第一

但係原本諗住有牌既機會都冇麻

 

最痛苦既係

見到班cheering team都唔掙氣

心想:...咩都冇啦><!!

佢地真係跳唔出水準

 

紅社個獎係實至名歸

只怪自己社係個個都係f.1

平時練習又唔番得齊

唉.....

 

今年係最後係培基既運動會

亦都係最失望既運動會]

 

 

討厭....






訪客留言 (返回 isaaclee930 的日誌)


JANIS* 於 2008-10-29 02:10 PM 發表:
你個POST 米好羅,, 我地悶到傻 =.=''
吾同感受有吾同回憶麻~吾好林到今年運動會甘差~ =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com