|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
| 2008-11-12 |
分類: 未分類 |
多得尋日係M記溫書
今次既bio默書應該又沒問題了
愈來愈喜歡bio=]
(飯罐加油吧!)
lunch與飯罐eddie去木偶食羊腩煲
(雖然覺得而家食仲未到時候...)

都幾好食既~一d[蘇]味都冇
不過eddie,飯罐佢地只覺一般
可能自己唔識食掛
價錢除番令每人$36(未計碗飯)
都還叫做抵吧
geog堂...
ms wong又傻左了- -''
係到唱''別怪她''
跟住我又大頭唱麻一份-v-
佢又話上我地堂好似上左天堂咁
話我地超乖....
唔知比咩反應你好-廿-''
psse堂
test麻d無聊野
今次kai呂走得好快
因為放學校長會過黎我地班傾下計
所以次一見到校長係出面等
即刻閃人-v-
但係之後就輪到校長唔見左
等左一個字到先見到佢
都係傾番學習d野
但係成班係到講麻d無建設性既野
又話係7樓整番個大茶壺,推車仔叫賣
最離譜連''飛機欖飛上7樓''都仲有
唉...哂曬校長d時間
今次校長講野最記得就係講''EQ''
佢話:係呢個班房入面,人人既IQ都差唔多
但係點解大家d成績有咁大既分別呢?
就係因為EQ控制左你地
因為EQ係控制你地點樣溫書
就如你地明知要做某樣野既時候
但係個心就唔想做 咁樣啦''
大約意思係咁啦
聽完就test phy
又係做做下訓著左
都係燒左佢算....唉
|
|
|
janis 於 2008-11-13 09:41 PM 發表:
哈哈~我也是愈來愈喜歡bio 了 ~ =] 聽日又上geog lu* 你話佢會吾會又high 左?! XD
|
|
|