今日比ar妹玩透了- -''
好彩唔係真啫......
比ar哥誤導曬-3-
放學考chem
估唔到成功左
唔係指個test成功左
而係陰謀成功左-v-
(冇交到份卷出去~)
之後去lab補課
同adrian ,crystal,karina,eddie坐最前
都不斷係到玩玩玩玩~
完全當ringo透明~吹咩!
仲係到慶祝係最後一次既補chem
byebye~
p.s.
良久 我還未從夢中醒來
看著你的樣子 心是甜的 味道是懷念的
我還可以持續這段朋友的關係到那時?
但願我能在夢中永遠逗留 然後死去
沒有人喜歡在美夢中醒來吧
然而 我知道你的美夢中並沒有我的存在吧
因為在你的心目中 ...
我永遠都只是一個你人生中的某個路人甲
|