尋日明明特別早訓
點知換黎既係仲攰既身子-_______-''
maths+2堂chem完全昏睡了....
(chem堂就一直都預左訓~)
maths就抱歉了-v-~
lunch睇波
5Grace Vs 5Faith
原本仲覺得自己班羸
點知.....
我還是覺得 朱文泰果球係救唔到-3-
番到班房全部悲曬-廿-''
雖然輸左~不過唔緊要啦
大家唔好諗咁多
仲有好多既波可以踢麻~
有出全力已經足夠
唔好再唔開心啦=]
NICE GAME~
放學Geog test
咁岩比minnie貼中題
test番果題past paper
我之前都叫做睇過下啦
所以都記得寫番d points出黎
跟住完卷睇下面minnie果份卷
佢反而寫唔番d points出黎
之前佢仲要勁背果份pastpaper都寫唔出?!?!
最慘就係呢d讀極都讀唔入腦既人
加油ar~
p.s.
返學的時候見到你的出現
心裡面立刻回心微笑
即使當時的心情是多麼的煩躁
放學的時候又再見你的出現
行同一條路 乘同一輛巴士
心裡再次笑了出來
今天很快樂 =]
|